.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گيلا‌ن ازاستان‌هاي مدال‌آور در المپيادها

رئيس سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان كشور در رشت گفت : استان گيلا‌ن , از استانهاي موفق و پايدار در كسب مقام در المپيادها است . 
" جواد اژه‌اي" روز يكشنبه در مراسم تجليل از دانش‌آموختگان مركز استعدادهاي درخشان گيلا‌ن افزود : استان گيلا‌ن در كسب مدال در المپيادهاي كشوري جايگاه ويژه‌اي دارد.

وي گفت : دراوان انقلا‌ب , طولا‌ني‌ترين جنگ قرن را بر ما تحميل كردند اما مامانديم و اكنون فرزندان اين آب و خاك قهرمان پرور گامهاي سنگيني را براي‌فتح قله‌هاي دانش در جهان بر مي‌دارند.

وي افزود: اكنون ميانگين سن دانشمندان هسته‌اي كشور با ميانگين سن انقلا‌ب‌برابر است كه بالندگي‌, رشد و اميد به آينده را نشان مي‌دهد.

همچنين رييس سازمان آموزش و پرورش استان گيلا‌ن در اين مراسم گفت: بيش از هزار دانش‌آموز در مراكز استعدادهاي درخشان گيلا‌ن تحصيل مي‌كنند كه به علت كمبود امكاناتي همچون آزمايشگاهها و وسايل كمك‌آموزشي با مشكل روبرو هستند.

جبار كوچكي نژاد افزود از رييس سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشان كشور خواست تا نگاه‌ويژه‌اي در بعد پشتيباني به مراكز استعدادهاي درخشان گيلا‌ن داشته باشند.

در پايان اين مراسم به 125 نفراز فارغ‌التحصيلا‌ن مراكز استعدادهاي درخشان گيلا‌ن و از مدال‌آوران المپيادهاي جهاني و كشوري از جمله "شهاب كهني" دارنده مدال نقره المپياد جهاني فيزيك از كشور سنگاپور در سال ,85 "بابك‌فتوحي" دارنده مدال طلا المپياد كشوري فيزيك در سال ,85 "محمدحسن ميربلوك"دارنده مدال برنز المپياد كشوري فيزيك در سال كنوني قدرداني شد.

استان گيلا‌ن با بيش از دوميليون و 400 هزار نفر جمعيت , بيش از 493 هزار دانش‌آموز دارد .(iribnews)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.392 seconds.